Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
biżuteria srebrna sklep

Chce być w ciąży a nie pracuje! Pomocy!
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Porady prawne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczesliwaa

Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Wąż

PostWysłany: Sob 06-03-2010, 0:12    Temat postu: chce być w ciąży a nie pracuje! Pomocy! Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Witam! Jestem 8 miesięcy po ślubie, w tych okolicach, gdzie teraz mieszkam naprawdę ciężko o pracę. Szukam przez 8 miesięcy i nic. Ciągle jakieś wymagania, że nie mam doświadczenia, że nie mam studiów, za daleko do pracy, nie mam aktualnie samochodu itp. Raz chcieli mnie przyjąc na pół etatu i bez umowy;/ Sytuacja wygląda tak, że chcielibyśmy mieć z mężem dziecko, ale nie pracuje, ani wcześniej nie pracowałam. Mąż mnie ubezpiecza. Wiem, że nie damy sobie rady, bez macierzyńskiego i wychowawczego, więc tak długo jak nie bede miec pracy nie będziemy mieć dziecka, przykro mi bardzo.
1.Czy jeśli nie pracowałam i nie pracuje a byłabym w ciąży czy dostanę macierzyńskie i wychowawcze?
2. Ile musiałabym przepracować żeby mieć macierzyńskie i wychowawcze?
3. Czy wystarczy umowa na pół etatu żeby mieć macierzyńskie?
4. Od czego zależy czy będe dostawać wychowawcze?
5. Jeżeli bym miała umowę zlecenie czy o dzieło czy miałabym macierzyńskie?
6. Jeżeli bym miała umowę np na rok, a zajdę w ciąże, to gdy skończy mi się umowa skończą mi płacić?

To pytania, które na szybko przychodzą mi do głowy. Proszę o rady, o wiele rad, nie znam się na tym w ogóle.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

ogarnieci.pl
Jesienna

Zodiak: Baran