Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co zrobić gdy bardzo boli?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Sprawy kobiece i intymność
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mari_cruz
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 16 Wrz 2008
Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1718

PostWysłany: Czw 19-03-2009, 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Współczuję lekarki. Badania ginekologiczne są bardzo często krępujące i lekarz powinien o tym wiedzieć i zapewnić maksymalną dyskrecję i taktowność. Mimo to zgadzam się z dziewczynami - koniecznie skonsultuj swoje obawy z dobrym ginekologiem (może mężczyzną? wiem, że "wstyd nie z tej ziemi", ale oni naprawdę są bardziej delikatni i nie patrzą na Ciebie jak na kobietę, tylko jak na pacjentkę z problemem). Jeśli chodzi o tabletki, to ja przez długi czas trułam się no-spą i ketonalem lub innym silnym środkiem przeciwbólowym, czasem albo jednym, albo drugim. Trzeba pamiętać o tym, że sama no-spa nic nie pomoże, bo jest lekiem rozkurczającym. Będzie więc lżej, ale ból nie zniknie. Dlatego potrzeba jeszcze środka przeciwbólowego. Ja w pierwsze dni biorę Nimesil - tabletki w proszku do rozpuszczenia, działają nawet 12 godzin, więc piję rano i mam spokój do wieczora. Są na receptę, więc możesz poprosić o nie lekarza. Natomiast jeśli sprawa jest poważniejsza, to tym bardziej dobre lekarstwa/antybiotyki są konieczne. Dbaj o siebie!
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
macabre
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Małpa
Dołączyła: 05 Mar 2009
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 574
Skąd: 100.

PostWysłany: Czw 19-03-2009, 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Już coś do mamy zagadałam na temat ginekologa. I chyba pójdę do jej lekarki bo skoto ona sobie ją chwali to może może...
I zapytam o ten Nimesil
Dziękuję bardzo ;*
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
z1utka
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 20 Kwi 2009
Posty: 37

PostWysłany: Pon 20-04-2009, 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Hmmm. Ja gdy zaczęłam brać tabletki anty to miesiaczki stały sie bezbolesne i '' kropelkowe '' . Kochana moze wybierz się do lekarza on
Ci coś poradzi i możliwe że przepisze jakies tanie refundowane tabletki anty. Uśmiechnięta Moja koleżanka jest dziewicą i nie ma chłopaka ale od dłuższego czasu bierze tabletki własnie ze wzgledu na miesiączke.

 Podpis Logika serca jest niedorzeczna.. Zakochany 02 XI 2007 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Sprawy kobiece i intymność Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB modified for kobiet.pl v1.91.00
RSS10 RSS20