Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Praca Oferta MLM

Ewa Minge

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Moda i jej trendy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mandarynka

Zodiak: Panna
Zodiak chiński: Małpa
Użytkownik zbanowany
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Sro 28-07-2010, 9:40    Temat postu: Ewa Minge Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Hej dziewczyny. Kuiłam herbate Dilmah i był tam kupon na konkurs w którym można wygrac kreacje Ewy Minge. Nie znam się na jej stylu za bardzo więc pytam czy warto brac udział? co sądzicie o jej kieckach?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

Fotoatrakcje
Menju

Pochwał: 1

PostWysłany: Sro 28-07-2010, 9:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja ich nigdy nie ubiorę.
Powrót do góry

macabre

Zodiak: Bliźnięta
Pochwał: 1

PostWysłany: Sro 28-07-2010, 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Proponuję zajrzeć na:

http://www.ewaminge.pl/
http://www.zeberka.pl/art.php?id=2551&b=1&s=&strona=2

Nie jest tam napisane jaka to ma być kreacja?

Ja byłam we Wrocławiu pod sklepem z kreacjami tej pani... Sama wystawa mnie jakoś nie zachęciła. Nie w moim guście były kreacje z wystawy.

Z tych zdjęć z zeberki jedna sukienka mi się tylko podobała. A i tak widziałam gdzieś podobną.

Udział w konkursie możesz wziąć. A jak wygrasz to opchniesz kreację za ciężkie pieniądze jeśli Ci sie nie spodoba Śmiejąca się
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  

kaju

Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Koń