Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kredyt

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Nasze codzienne zmagania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malincia

PostWysłany: Wto 05-06-2018, 21:21    Temat postu: Kredyt Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Hej. Macie może kredyt we frankach ? Ja niestety mam i coraz częściej myślę o przewalutowaniu. Nie znam się na tym i nie wiem, czy warto zmieniać kredyt czy może czekać? Na co zwracać uwagę jeśli się zdecyduję na ten krok ?Może coś mi poradzicie? Myślałam też o tym, żeby zgłosić się do kancelarii. Udało mi się znaleźć jedną , która prowadzi podobne sprawy https://codex.org.pl/. Może od razu się z nimi skontaktować?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

magda1604

Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Koń

PostWysłany: Wto 03-07-2018, 16:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Generalnie w Internecie jest naprawdę sporo tego typu rankingów. Wystarczy sobie troszkę poszperać Puszcza oko Spójrzcie sobie np. na pozyczka w ExtraPortfel Uśmiechnięta Myślę, że ta propozycja jest naprawdę warta uwagi i rozważenia Puszcza oko

Podpis Nie jesteśmy szczęśliwi. Jesteśmy weseli, a to nie to samo.
Powrót do góry

ciekawska88

Zodiak: Koziorożec
Zodiak chiński: Kogut

PostWysłany: Sro 25-07-2018, 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina