Wysłany: Pon 10-05-2010, 10:42 Temat postu: Mam dylemat-praca
Dostałam propozycje dorobienia sobie w firmie HMI - finansujemy przyszłość.
Obecnie pracuje jako kelnerka i studiuję ekonomie. Praca polega na oferowaniu,sprzedawaniu produktu,który daje nam lepszy byt na swoją emeryturę. I nie wiem co mam robić???? Pomóżcie
No właśnie.
Wiesz każdy patrzy według siebie. Ja jako osoba mająca rodzinę, chce mieć pewność stabilizacji finansowej. Idę do pracy i mam pewność, że będę mieć tyle i tyle za to zapłacone. Mając dzieci, rodzinę, dom na utrzymaniu to bardzo ważne.
A nie masz możliwości pracować jako kelnerka i dorabiać tam?
Oczko No własnie nie wiem jak bym to pogodziła. I tu mam dylemat To jest ubezpieczenie na nasza emeryturę gdyz skladki z Zusu i Offe dadzą nam marna emeryture i to są fakty.
Mało tego to musze przejść szkolenie za które płace 300zł.
Dziewczyny mi chodziło o nowe doświadczenie w swoim życiu. Przecież całe życie nie będę kelnerką ale tutaj jest tak troche
Aagnes, zrobisz jak bedziesz uwazala, ale ja musze sie zgodzic, ze to ciezki kawalek chleba. Moim zdaniem z tego typu darem przekonywania trzeba sie urodzic, bo szkolenia owszem sa, ale nie zrobia z cichej osoby geniusza w tej dziedzinie.
Masz racje, ze nie chcesz byc do konca zycia kelnerka i szukasz ambitnej posady, ale to nie jest zarobek na tym samym poziomie co miesiac. Jesli sie okaze, ze nie bedziesz w tym dobra to zarobisz grosze.
Moze poszukaj jeszcze jakiejs pracy ze stala pensja?
TAK
I tak se mysle że jak się nie sprawdzę w tym bo chociaż czasu bedzie mi brakować to o 300zl jestem w plecy. Oni czesto takie szkolenia robią. Ta firma jest młoda zaledwie 10 lat na rynku.
Dołączone po 3 minutach 26 sekundach:
Aikaterina Nie spieszy mi się aż tak bardzo narazie pracuje i jest dobrze. Ale miło by było gdzieś tak sobie dorobić Wtedy to juz wogule bym nie miała czasu na partnera chyba
Zodiak: Zodiak chiński: Dołączyła: 22 Maj 2010 Posty: 21
Wysłany: Sob 22-05-2010, 15:07 Temat postu: