Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nuggetsy by Nigella

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Potrawy z mięsa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mari_cruz

Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Nie 08-08-2010, 12:33    Temat postu: Nuggetsy by Nigella Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Jako że kocham Nigellę Lawson, oglądam namiętnie jej program, studiuję przepisy i eksperymentuję Uśmiechnięta. Ostatnio znalazłam megaprosty przepis na nuggetsy z piersi kurczaka.

2 piersi z kurczaka (może być więcej, zależy na ile osób potrzeba; nuggetsów z 1 pojedynczej piersi wychodzi ok. 6)
pół kubka maślanki
paczka krakersów o dowolnym smaku (najlepiej ta duża, żeby nie zabrakło)

Piersi z kurczaka pokroić na mniejsze kawałki. Można rozbić, ja pojedynczą kroję na dwie i dopiero dzielę. Do miski wlewamy maślankę i wrzucamy tam kurczaka, żeby się marynował. Wkładamy do lodówki na przynajmniej 20 min (ale może marynować się i cały dzień). Mniej więcej połowę paczki krakersów wkładamy do woreczka, rozbijamy na miazgę (można sobie pomóc wałkiem do ciasta) i wysypujemy na talerz. Kurczaka w maślance panierujemy krakersami i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 220 stopni na 15-20 min (aż będą złociste).

Pychotka Uśmiechnięta. Kurczaczek jest mięciutki, rozpływa się w ustach i ma łagodny smak - nie ma ani tłuszczu ze smażenia, ani wielu przypraw, tylko sól z krakersów.

Smacznego Uśmiechnięta.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

Aikaterina
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum

Zodiak: Lew
Zodiak chiński: Szczur
Pochwał: 1

PostWysłany: Nie 08-08-2010, 13:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina