Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Praca Oferta MLM

Podkład
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Makijaże
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dotka
Moderatorka
Moderatorka

Pochwał: 12

PostWysłany: Nie 18-02-2007, 19:36    Temat postu: podkład Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mam do was wszystkich ogromną prośbę. Ostatnio doszłam do wniosku że powinnam zacząć używać jakiegoś pudru czy podkładu z uwagi na widoczne przebarwienia i inne defekty.
Ponieważ nie mam doświadczenia w używaniu tego typu kosmetyków - chciałabym prosić o radę: co kupić dla cery suchej (ważna jest też dla mnie cena)- czy możecie mi coś polecić?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

Fotoatrakcje
ulunius
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum

Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Kogut
Pochwał: 4

PostWysłany: Nie 18-02-2007, 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Kurcze do cery suchej to ja nie bardzo się nadaję do udzielania rad. Skonsternowana (ja mam strasznie tłustą)
Ja używam jedynie pudru w kompakcie. Nie obciąża on skóry tak jak podkłady w kremie. Jestem bardzo zadowolona.
Rano po nakremowaniu buźki nakładam puder i skórka wygląda ładniutko no i co najważniejsze nie ma efektu maski. A jeśli nigdy się nie malowałaś to ważne żeby twarz nie wyglądała na wytapetowaną. Uśmiechnięta
Ja używam takiego Max Factor, w Douglasie kosztuje około 70zł. kolor: 03Natural
Powrót do góry

MeYa
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum

Zodiak: Lew
Zodiak chiński: Kot