Wysłany: Pon 11-01-2010, 14:07 Temat postu: Pomysły na dorobienie sobie po godzinach
Jakie macie pomysły na zarobienie/dorobienie sobie po godzinach pracy? Zapewne wielu z Was nie potrzebuje takiej formy zarobku, ale podzielmy się pomysłami, z których może ktoś skorzysta.
To ja może zaczne, wg mnie Allegro jest dobrą formą dorobku.
Kiedyś przepisywałam prace licencjackie i magisterskie. Można również opiekować sie czyimiś dziećmi lub dawać korepetycje. U nas dziewczyny sprzedają biżuterię, którą same robią i moim zdaniem to jest świetny pomysł. Połączenie pasji z dorabianiem.
Ja robiłam kiedyś kartki na różne okazje ręcznie robione, kolczyki oraz udzielałam korepetycji z historii sztuki ale teraz jak nie pracuje to mi się nawet materiały nie zwracają a za to, co zarobię to niestety się nie utrzymam.
Ja ostatnio byłam na bankiecie. Jestem technikiem hotelarstwa więc kelnerowanie jest jakby moim zawodem. Więc wybrałam się na bankiet. Było fajnie , fakt, że siedzieliśmy od 9 rano do następnego dnia do 6 rano. Ale to jest też dobre.
Myślę, że jedną z takich form może być praca konsultantki firm kosmetycznych. Wiele młodych dziewczyn dorabia sobie w ten sposób, wiele starszych traktuje to jako jedyną swą pracę, bo obroty są już na tyle duże, że zarobki pozwalają na godne życie.
A faktycznie mari, konsultantki - byłam, opłaca się.
tajemniczy klient lub Mystery shopping - kontrola sklepu lub punktu usługowego pod przykrywką zwyczajnego klienta, który chce dokonać zakupu. Tajemniczy klient pod pretekstem dokonania zakupu lub skorzystania z usług dokonuje oceny głw. pracowników sklepu. Następnie swoje uwagi nanosi na specjalny formularz otrzymany od zleceniodawcy i odsyła go.
Ja raz wysłałam ale mi się nie udało, później już nie próbowałam bo nie mam czasu ale będę jeszcze próbować . Kiedyś napiszę tu co i jak jak mi się uda.
Zodiak: Zodiak chiński: Dołączyła: 30 Cze 2007 Pochwał: 5 Posty: 9298 Skąd: stąd co zwykle ;)
Wysłany: Pon 11-01-2010, 19:15 Temat postu: