Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poznajmy się bliżej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Plotki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madzia202

Zodiak: Koziorożec
Zodiak chiński: Smok

PostWysłany: Wto 16-03-2010, 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Madzia 22 lata z Gdańska ,studiuję administrację obecnie jestem na III roku.Pogodna miła wesoła szukająca szczęscia u boku porządnego faceta;)

Podpis A bywa tak i tak, nie zawsze szczęście się w życiu ma. Jak czegoś brak, to brak
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

monika_2721

Zodiak: Ryby

PostWysłany: Pią 19-03-2010, 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Monika, lat 22 z warmii Bardzo szczęśliwa
Pracujące szczesliwie zakochana od ponad 5 lat Uśmiechnięta
Powrót do góry

jagoda23

Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Kot

PostWysłany: Wto 29-06-2010, 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Jagoda, a na pierwsze Kinga, 23 lata. Od ponad roku mężatka i od 7 miesięcy mamusia synka. Aktualnie wychowuję Igorka, prowadzę dom i razem z mężem myslimy nad tym jaki własny interes otworzyć.
Powrót do góry

marta83

Zodiak chiński: Świnia

PostWysłany: Sro 30-06-2010, 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina