Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poznajmy się bliżej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Plotki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sunflower

Zodiak: Rak
Zodiak chiński: Tygrys

PostWysłany: Czw 10-03-2011, 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Trafiłam tutaj całkiem przypadkowo, i mi się podoba Uśmiechnięta
Jestem ze śląska, pracuję od 5 lat i jak narazie nie narzekam, chociaż bywały ciężkie chwile,ale to przecież normalne.
Lubię dobrą ksiązkę, oraz muzyke, uwielbiam wyszaleć się na koncertach, po tym czuję się nowo narodzona Uśmiechnięta
Lubię przyrodę, a szczególnie góry Uśmiechnięta, moim ulubionym miejscem jest Irlandia i Zakopane Uśmiechnięta

Nie lubię pisać o sobie, więc tyle wystarczy:)

Podpis "Jeżeli kochasz, czas zaw­sze znaj­dziesz, nie mając na­wet ani jed­nej chwi­li."
"Kiedy śmieje się dziec­ko, śmieje się cały świat." 15.11.2015r Serduszko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

madness

Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Kogut

PostWysłany: Sro 16-03-2011, 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mam na imię Magda, mam 30 lat, od roku jestem szczęśliwie zakochana, pochodzę z Dolnego Śląska.
Uwielbiam podróże, książki. Interesuję się fotografią.
Powrót do góry

justinkowa

Zodiak: Waga
Zodiak chiński: Wąż
Użytkownik zbanowany
Zakaz pisania

PostWysłany: Nie 19-06-2011, 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina