Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
biżuteria srebrna sklep

Problemy z podłączeniem routera.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agata

Zodiak: Strzelec
Zodiak chiński: Kogut
Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Wto 18-10-2011, 12:04    Temat postu: Problemy z podłączeniem routera. Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Na początku chciałam zaznaczyć, że kompletnie jestem zielona w tym temacie i wszelkie pytania, które zadam mogą wydać się niektórym banalnie proste. Dla mnie natomiast są to pytania z kategorii tych, które powodują przegrzewanie się moich zwojów mózgowych Bardzo szczęśliwa .
Ale do rzeczy.

Kupiłam sobie router, bo miałam dość kabla internetu podłączonego do laptopa.
Kupiłam taki.

Dzisiaj zabrałam się za jego podłączanie, ale coś mi tu nie pasuje.
W insyrukcji jest napisane tak:
Cytat:
1. Podłącz kabel sieciowy do portu WAN routera i do portu LAN modemu.
2. Podłącz kabel sieciowy do komputera i do portu 1~4 routera.
3. Podłącz dostarczony zasilacz do gniazda Power routera i do gniazda zasilania.

Jeden kabel sieciowy miałam w domu, bo podłączałam go do kompa kiedy chciałam skorzystać zz internetu. Drugi kabel był dołaczony do riutera. I tu rodzi się moje pytanie: oba te kable mam popodłączać? Jeden tak jak pisze w pkt 1, a drugi tak jak w pkt 2? Coś mi tu nie pasuje, bo kiedy robię tak jak psize w tych dwóch punktach to wychodzi, że jeden kabel tak i tak jest podłączony do lapka, a przecież nie o to chodzi Niezdecydowana . Chyba robię coś źle.
bardzo proszę o mądre rady, które pozwolą mi pozbyć się tych cholernych kabli Puszcza oko .

Podpis Syneczku, zanim zostałeś poczęty- pragnęłam Cię.