Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przysiady
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Ćwiczenia i Sporty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
landrynka1732
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 21 Lip 2008
Pochwał: 3
Posty: 2192
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 28-05-2009, 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Edziu oddech to podstawa każdego ćwiczenia.
Przepływ powietrza musi iść określonym cyklem i odpowiednie oddychanie zapewnia prawidłową pracę mięśni.
Często oddycha się inaczej i głębiej niż normalnie w ciągu dnia, ponieważ ćwiczenia to inna praca każdej części ciała i potrzebuje dotlenienia komórek Puszcza oko.
Nie potrafię tego wyjaśnić bardziej laicko, a inaczej jak zacznę po profesjonalnemu, to mnie stąd wygonicie za motanie Złośliwa.

Także zalecaam oddychanie wg poleceń instruktora, ew. jak coś pytać mnie, to powiem, bo oddech to co najmniej połowa sukcesu, ćwiczenia nie będą tak męczyły, można zrobić więcej powtórzeń, ciało lepiej pracuje... Puszcza oko.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
Edzia
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 16 Mar 2006
Pochwał: 4
Posty: 4315
Skąd: Z drugiego piętra

PostWysłany: Czw 28-05-2009, 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Landrynko dziękuję za odpowiedź. Będę w takim razie bardziej przywiązywać wagę do oddechu. Uśmiechnięta

Ale dziś dałam czadu. Puszcza oko 2 godziny na fitnesie i teraz 90 minut pedałowania na rowerze. Rano byłam też na dwugodzinnym spacerze, z czego przez godzinę pchałam 15 kilo w wózku. Puszcza oko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
landrynka1732
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 21 Lip 2008
Pochwał: 3
Posty: 2192
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 29-05-2009, 14:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Edziu nie ma sprawy Puszcza oko.
Gratuluję wytrwałości przy tylu ćwiczeniach!
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
Anielica
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Strzelec
Zodiak chiński: Świnia
Dołączyła: 03 Lis 2008
Posty: 289
Skąd: tuż obok..

PostWysłany: Sob 30-05-2009, 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Edzia - wow, bomba. Brawo za wytrwałość Uśmiechnięta

Dzięki Landrynko za tyle rad. Przyznaję,że też się nad tym oddechem zastanawiałam, bo ja mam wrażenie, że jak tam mocno i często głęboko oddycham, to się jeszcze szybciej meczę. Ale uczę się, uczę, stopniowo, mam nadzieję,że będzie mi to pomagać, nie przeszkadzać.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Różowa Pantera
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Koza
Dołączyła: 28 Paź 2008
Posty: 141

PostWysłany: Sro 03-06-2009, 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Landrynko dzięki za świetne rady Uśmiechnięta Dobrze mieć profesjonalistę pod ręką, bo na treningu trochę głupio wychylać się cały czas z pytaniami. Właśnie ten oddech najbardziej mnie nurtował i też za bardzo nie wiedziałam, po co w ten a nie inny sposób oddychać przy ćwiczeniach. Mam nadzieję, że jak już zapanuję nad tym oddechem to będę efektywniej ćwiczyć i robić więcej powtórzeń w seriach Bardzo uśmiechnięta
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
landrynka1732
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 21 Lip 2008
Pochwał: 3
Posty: 2192
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sro 03-06-2009, 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Nie ma sprawy Dziewczyny!
Ja zawsze chętnie Wam pomogę Puszcza oko.
Owocnych treningów życzę!
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
axmena
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Koziorożec
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 30 Paź 2009
Posty: 2

PostWysłany: Pią 30-10-2009, 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Witam,
Mam pytanie do Ciebie landrynko...
Zaczelam robic przysiady, ale niepokoja mnie zakwasy miesni dolnej czesi plecow Smutna
Przysiady robie pelne, do pelnego zgiecia kolan, nie odrywajac stop i z rekami na karku.
Czy ja dobrze robie te przysiady? i czy normalne sa te moje zakwasy?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
landrynka1732
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 21 Lip 2008
Pochwał: 3
Posty: 2192
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 30-10-2009, 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mam nadzieję, że nie robisz ich do samej ziemi, tylko do zgięcia kolan i jakby siadaniu na nich do 90 stopni? Czyli do kąta prostego. Do tego należy się tak ustawić, by zginać kolana, ale nie może ich linia wychodzić dużo dalej niż linia palców u stóp. To pozwoli Ci uniknąć bólów i nie obciążać kolan, ale zrobisz pewnie na początku mniej powtórzeń.
Poza tym jeśli nie trzymasz pleców prosto, a do tego pochylasz się do przodu, to ból pleców murowany.
Należy trzymać plecy w jednej linii, wciągnąć brzuch i oddychać dokładnie. A do tego nie pochylać się do przodu, chyba że delikatnie aby utrzymać równowagę.

Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale napisałam Puszcza oko.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
axmena
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Koziorożec
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 30 Paź 2009
Posty: 2

PostWysłany: Pon 02-11-2009, 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dziekuje Uśmiechnięta
bardzo elegenacko wytlumaczone cwiczenie Bardzo szczęśliwa
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
klanutka
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 23 Paź 2009
Posty: 18
Skąd: Devon UK

PostWysłany: Pon 02-11-2009, 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja ruchliwa jestem. Staram się codziennie biegać rano. Wstaję o 6 i jeżeli nie pada to biegnę Uśmiechnięta Nie wiem jaki dystans ale 30 minut.
Jak mam czas to wieczorem też.
A w pracy mnie nosi i tak, muszę się wyładować i tyle. Robię w pracy (na zapleczu Bardzo szczęśliwa ) w ciągu dnia kilka serii przysiadów. Pierwsza 30, następne po 40. Najczęściej w ciągu dnia 150 przysiadów i trochę skłonów. Nie wiem czy to dużo, ale mnie nic nie boli.
Po ile wy robicie tych przysiadów?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
ona_5
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Cze 2013
Posty: 9

PostWysłany: Sro 26-06-2013, 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Codziennie 100 przysiadów może przynieść tylko przetrenowanie mięśni nóg. W celu schudnięcia należy pracować nad całym ciałem. Należy wszystkie mięśnie poruszać do pracy. Nie tylko nóg, ale i brzucha, ramion, klatki piersiowej itd. W tedy tylko przyniesie to oczekiwane efekty. Pamiętaj o tym, że na schudnięcie bardzo dobre jest bieganie. Jednak myślę, że masz mało motywacji do wysiłku fizycznego, dlatego proponuje Ci basen. Jest to bardzo dobra metoda. Podczas pływanie pracują wszystkie mięśnie człowieka, to bardzo pomaga w spalaniu tkanki tłuszczowej. Oczywiście możesz nie mieć za dużo czasu na pływanie kilka razy w tygodniu, ale jakbyś 1 dnia poszła pobiegać, innego pojeździć na rowerku, a trzeciego basen i sauna to na pewno da to efekty. Jeszcze jakbyś zwróciła uwagę na jedzenie to tym bardziej schudniesz. Uśmiechnięta
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 23-01-2014, 15:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Parę rad, jak udoskonalić swoje przysiady. Uśmiechnięta
Klik

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Gocha26
 
 





Dołączyła: 13 Kwi 2015
Ostrzeżeń: 2
Posty: 71

PostWysłany: Wto 05-05-2015, 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Pewnie, że przysiady pomogą choćby się robiło 100 przysiadów i 100 brzuszków dziennie to pomogą...
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Balowiczka
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Rak
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 08 Lip 2015
Ostrzeżeń: 1
Posty: 25

PostWysłany: Sro 08-07-2015, 11:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mi ostatnio instruktorka zwrócila uwagę, że kolana mają być nad piętami przy przysiadach. Próbuję, ale dla mnie to zawsze kończy się utratą równowagi. landrynka1732 czyli kolana nie powinny wychodzić poza linię palców? W takim razie tak mi sie udaje.. Ona sama tak robi a czepia sie mnie :p
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Mariolkasss
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 27 Lip 2015
Użytkownik zbanowany
Zakaz pisania
Posty: 13

PostWysłany: Wto 25-08-2015, 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

A ja mam za bardzo rozbudowane mięśnie nóg i mi to przeszkadza... nawet facet mi mówi, że mam nogi piłkarza i chciałabym je wysmuklić.. A ćwiczenia tylko podkreślaja mięśnie
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Ćwiczenia i Sporty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB modified for kobiet.pl v1.91.00
RSS10 RSS20