Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
biżuteria srebrna sklep

Rośliny do mieszkania alergika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Kwiaty, rośliny ozdobne, ogród
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mari_cruz

Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Pią 20-05-2011, 18:36    Temat postu: Rośliny do mieszkania alergika Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Jako że w temacie kwiatów jestem kompletnym laikiem, potrzebuję porady. Chcę kupić do mieszkania kilka kwiatków, żeby troszkę lepiej się oddychało, no i w domu ładniej było, ale nie bardzo wiem, jak się za to wziąć. Tym bardziej, że wszystkie kwiaty, które mi się podobają, kwitną - a to je dyskwalifikuje z okazji alergii męża. Nie wiemy, czy jest uczulony na wszystkie, ale np. storczyki odpadają, za to grudzień (gdy kwitnie) w ogóle na niego źle nie wpływa. Mamy 3 paprotki, więc tych już nie potrzebujemy, kaktusa, i 3 mniejsze zielone, ale bardziej nadające się na skalniak niż na okno w mieszkaniu. Doradzicie coś? Uśmiechnięta.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

Zuzka
Moderatorka
Moderatorka

Zodiak: Rak
Zodiak chiński: Wąż
Pochwał: 4

PostWysłany: Pią 20-05-2011, 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mari pamietam jak moja mama dowiedziala sie o mojej alergii na kwiaty, trawe i te inne zielone cuda lekarz jej powiedzial, ze w moim pokoju nie moge miec zadnych kwiatow. Skonsternowana
Oprocz tego, ze kwitna to jeszcze zbieraja roztocza, na ktore tez jestem uczulona.

Podpis I wouldn't be such a smart ass if you wouldn't give me so much to work with.
Powrót do góry

Gizmowa
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum

Pochwał: 1