Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skuteczna Reklama
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Businesswoman
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakniejajakja

Zodiak: Waga
Zodiak chiński: Tygrys

PostWysłany: Pon 04-10-2010, 16:02    Temat postu: Skuteczna Reklama Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Cześć dziewczyny.
Jestem początkującą businesswoman, mam pytanie dotyczące akcji ulotkowej.
Czy roznoszenie ulotek uważacie za skuteczną reklamę?
Ma ktoś doświadczenie w tym temacie.
No i przede wszystkim nie wiem jak się za to zabrać od strony formalnej.
Czy potrzebuję jakieś pozwolenie z urzędu miasta?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

Majek
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum

Zodiak chiński: Świnia
Pochwał: 4

PostWysłany: Pon 04-10-2010, 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dla mnie taka reklama jest skuteczna, zawsze czytam ulotki, te które dostaję na ulicy, jak również te które "przychodzą" do domu. Ale ciężko jednoznacznie ocenić skuteczność tego typu reklamy ponieważ jest też wiele osób, które otrzymane ulotki od razu wyrzucają do kosza.
Wydaje mi się, że żadnego pozwolenia nie potrzebujesz.

Podpis Serduszko 23.07.2011 Serduszko 15.01.2013 Serduszko Love is in the air
Powrót do góry

ulunius
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum

Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Kogut

PostWysłany: Pon 04-10-2010, 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Majek napisała:
Ale ciężko jednoznacznie ocenić skuteczność tego typu reklamy ponieważ jest też wiele osób, które otrzymane ulotki od razu wyrzucają do kosza.