Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tabletki antykoncepcyjne II
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nastazja
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Koziorożec
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 13 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15-06-2009, 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Gieniusia w takim razie mamy podobną sytuację. Puszcza oko
Mi się cera jak wspomniałam pogorszyła, a co do piersi to bolą mnie, ale nie jest jakoś tragicznie i można powiedzieć ,że się powiększyły nieco. Puszcza oko
Zobaczymy jak będzie dalej... Puszcza oko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
paula23
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Rak
Zodiak chiński: Tygrys
Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 15-06-2009, 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja biorę już 4 rok. Od razu mi przypasowały. Bardzo uśmiechnięta Nie przytyłam, żadnych uciążliwych dolegliwości i cena też malutka. Bardzo szczęśliwa Ale jak czytałam Wasze wypowiedzi to uświadomiłam sobie, że moje niedoskonałości na twarzy mogą być wynikiem tabletek. Być może...
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 15-06-2009, 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja jutro idę do gina na kolejną wizytę. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i dalej da mi te same tabletki. Uśmiechnięta

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
alanml
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 24 Cze 2007
Pochwał: 1
Posty: 976

PostWysłany: Pon 29-06-2009, 10:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Diagnoza postawiona tabletki idą w ruch. Czekam tylko na Małpa . mam masę wątpliwosci i pytań. Czy któraś z was brala Regulon?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika2222
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 30 Cze 2007
Pochwał: 5
Posty: 8566
Skąd: stąd co zwykle ;)

PostWysłany: Pią 03-07-2009, 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mi się właśnie cera pogorszyła Niezdecydowana. Od jakiegoś miesiąca- dwóch. Ni wiem dlaczego.

I mam jeszcze pytanie- może któraś z Was wie. Dlaczego przy braniu tabletek Etopirynę można brać po konsultacji z lekarzem? Osłabia działanie tabletek czy co? Ja wzięłam dzisiaj, bo strasznie mnie głowa bolała, a nic innego nie miałam. A tu takie informacje w ulotce...

 Podpis Gdyby Ciebie nie było wymyśliłabym Cię... Zakochany
06.08.2011
07.01.2013
04.05.2016
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
landrynka1732
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 21 Lip 2008
Pochwał: 3
Posty: 2192
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 03-07-2009, 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Monia widocznie ma jakieś działanie kolidujące z tabletkami anty...Ale myślę, że od 1 się nic nie stanie, chyba, że jest napisane, że może obniżać działanie antykoncepcji.

A ja się własnie zastanawiałam jaki jest optymalny czas brania hormonów, aby nie mieć później problemów z zajściem w ciążę.
BIorę 2 lata, pół roku tabletki i 1.5 plastry...
I nie wiem czy mogę tak brać i brać, czy za jakiś czas przydałoby się odstawić.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
alanml
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 24 Cze 2007
Pochwał: 1
Posty: 976

PostWysłany: Sob 04-07-2009, 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Landrynko przerwy są wskazane ale kiedy i jak długo to nie wiem. ja czekam na Małpa i wtedy połknę moja pierwszą w życiu pigułke anty. Obawiam się tych skutków ubocznych, nastrojów, pogorszenia cery, mdłosci. Ale nie kazdy je ma więc liczę na szczęście.

Może to głupie pytanie ale w jakich godzinach najlepiej brac tabletkę?

Rano, wieczorem?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika2222
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 30 Cze 2007
Pochwał: 5
Posty: 8566
Skąd: stąd co zwykle ;)

PostWysłany: Sob 04-07-2009, 14:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Alu mi zawsze najwygodniej było wieczorem. Tabletki (niektóre i na niektórych Puszcza oko ) mogą zwiększać apetyt, przez co się tyje. Jeśli tabletki bierzesz wieczorem to już głodu nie czujesz, bo zaraz spać idziesz Puszcza oko.

Ale musisz dopasować pod siebie. O której godzinie będziesz pamiętać Śmiejąca się.

Landrynko mi się coś obiło o uszy, że po 5 latach. Ale pewnie co lekarz to teoria Puszcza oko.

 Podpis Gdyby Ciebie nie było wymyśliłabym Cię... Zakochany
06.08.2011
07.01.2013
04.05.2016
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
landrynka1732
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Ryby
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 21 Lip 2008
Pochwał: 3
Posty: 2192
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 04-07-2009, 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dzięki Dziewczyny!
Skoro 5 lat to mam jeszcze 3, ale tyle aż nie będę brała, bo z D. planujemy za 2 lata najpóźniej odstawić Puszcza oko.

Alu ja brałam wieczorem ok 21, wtedy nie czujesz żadnych skutków ubocznych i to chyba najlepsza pora jak się wchłania we śnie Puszcza oko.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
jula2008
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Byk
Zodiak chiński: Koza
Dołączyła: 05 Maj 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sro 08-07-2009, 17:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Witam. Mam pytanko, czy w trakcie brania tabletek antykoncepcyjnych mogą wystąpić problemy z pęcherzem i funkcjonowaniem nerek?

 Podpis Kochać Ciebie zawsze chcę,
szczęście kłaść pod stopy Twoje,
nigdy nie zapomnieć Cię,
spędzać razem czas we dwoje.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika2222
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 30 Cze 2007
Pochwał: 5
Posty: 8566
Skąd: stąd co zwykle ;)

PostWysłany: Sro 08-07-2009, 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Znalazłam takie coś w ulotce Cilestu
Cytat:
Zaburzenia nerek i dróg moczowych: zaburzenia czynności nerek, zespół hemolityczno-mocznicowy
( wielonarządowa choroba przebiegająca z rozpadem krwinek czerwonych i upośledzeniem czynności nerek ).

Źródło: Ulotka- Cilest

Przeczytaj dokładnie ulotkę swoich tabletek, ale pewnie działania niepożądane są podobne.

 Podpis Gdyby Ciebie nie było wymyśliłabym Cię... Zakochany
06.08.2011
07.01.2013
04.05.2016
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
alanml
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 24 Cze 2007
Pochwał: 1
Posty: 976

PostWysłany: Sro 08-07-2009, 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dziewczyny dziękuję za rady. Wieczór będzie ok.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
NIKITA
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Baran
Zodiak chiński: Smok
Dołączyła: 20 Lip 2009
Posty: 402
Skąd: ROMANTYCZKA - Z OKOLIC gór ;)

PostWysłany: Pon 20-07-2009, 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Hmmm kazda ulotka, kazdy lek antykoncepcyjny moze wywolywac inne skutki uboczne.. ja nigdy nie mialam problemu z cera.. jedynie miedzy wiekiem 13 a 15 lat.. a teraz zauwazylam ze mi tadzik wyskakuje po okresie co nigdy sie nie zdazlo... ???? Podejrzliwa Podejrzliwa Podejrzliwa Czy to mozliwe?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
alanml
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 24 Cze 2007
Pochwał: 1
Posty: 976

PostWysłany: Sro 22-07-2009, 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Wzielam dzis 7 tabletke, Małpa mialam 5 dni a teraz plamienia. Po przeczytaniu wątku rozumiem, ze to dosc powszechne. A jak dlugo te plamienia moga sie utrzymywac?

Dodam, ze nie zauwazylam zadnych skutkow ubocznych brania tabletek. Poki co nie zauwazylam...
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Madzio
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Waga
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 24 Sty 2009
Pochwał: 1
Posty: 86
Skąd: górny sląsk

PostWysłany: Czw 23-07-2009, 7:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Nawet do 3 miesięcy teoretycznie.

W moim przypadku, miesiąc.

 Podpis "Życie to gra, więc grajmy w nią."
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 3 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB modified for kobiet.pl v1.91.00
RSS10 RSS20