Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
biżuteria srebrna sklep

Tabletki antykoncepcyjne II
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yussi
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Byk
Zodiak chiński: Tygrys
Dołączyła: 25 Cze 2012
Posty: 345

PostWysłany: Nie 04-05-2014, 14:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Aikaterina napisała:
Dziewczyny, a slyszalyscie o tym, zeby tabletki mogly zle na zeby wplywac?


Niby hormony jakiś wpływ na kości mają, więc może stąd ten problem? Chociaż raczej kojarzy mi się, że kobiety stosujące hormony są bardziej odporne na osteoporozę, więc tabletki raczej pozytywnie wpływają na układ kostny. Nigdy nie słyszałam też o bezpośrednim wpływie tabletek na zęby.

 Podpis Myśl o tym, co najlepsze, bo Twoje myśli zmieniają się w rzeczywistość.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Aikaterina
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Lew
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 04 Sty 2010
Pochwał: 1
Posty: 1892

PostWysłany: Nie 04-05-2014, 17:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dzieki Wam za odpowedzi, bede pytac poki co dentyste, bo do gina wybieram sie dopiero za dwa miesiace.

 Podpis Serduszko "And I thank you for bringing me here, for showing me home..." Serduszko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Oczko
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Strzelec
Zodiak chiński: Pies
Dołączyła: 16 Lip 2008
Pochwał: 3
Posty: 3871
Skąd: miasto portowe

PostWysłany: Nie 04-05-2014, 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Aikaterina nie słyszałam nigdy o wpływie tabletek na zęby, ale może woda lub pasta do zębów osłabia ci je. Uśmiechnięta

 Podpis Szczęście to jest sposób myślenia, a nie rzecz, którą dostajemy.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Blondynka
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 2205

PostWysłany: Sro 07-05-2014, 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mam problem z plamieniami.
Brałam Marvelon 6 lat. Zrobiłam 3 miesiące przerwy i do niego wróciłam. Jak zaczynałam go stosować sześć lat temu to nie miałam żadnych plamień. Dzisiaj jest 11 dzień cyklu i cały czas od Małpa mam plamienia. Myślicie żeby przeczekać czy kontaktować się z ginekologiem? Wizytę najwcześniej będę miała za miesiąc, bo takie są terminy. W ulotce jest napisane, że przez pierwsze 3 miesiące mogą występować plamienia międzymiesiączkowe.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro 07-05-2014, 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Blondynka ja bym przeczekała to opakowanie. Bierzesz je po przerwie, więc organizm musi mieć czas na ponowne przystosowanie się do hormonów. Jak przy drugim dalej będziesz plamić wtedy bym konsultowała się z ginem. Uśmiechnięta

A w temacie, ja po paru dobrych latach z plastrami musiałam przejść znów na tabletki. Diablica lub Bardzo wściekła Obecnie biorę drugie opakowanie Zoely i prócz tego, że muszę o nich pamiętać, to nie mam żadnych skutków ubocznych. Za dwa lub trzy miesiące muszę jeszcze próby wątrobowe powtórzyć i mam nadzieję, że będzie dobrze. Uśmiechnięta
Jednak plastry to jest najwygodniejsza antykoncepcja hormonalna. Puszcza oko

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
dzidzia
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Waga
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 05 Sty 2010
Pochwał: 2
Posty: 1435
Skąd: z mojego małego raju

PostWysłany: Sro 07-05-2014, 17:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Blondynko Ja tak miałam ale nie przy tabletkach a przy krążku dopochwowym, przeczekałam i plamienia ustąpiły.
Jak dla mnie krążki to najlepszy sposób antykoncepcji.

 Podpis Dom-to tam gdzie,choćby pod gołym niebem, ludzie są razem
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
EgzystencjalnyPaw
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 19 Paź 2011
Pochwał: 1
Posty: 342
Skąd: Małe Miasto

PostWysłany: Sro 07-05-2014, 19:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Blondynko ja tam miałam na początku.
2 miesiące ciągle plamienia i ból piersi. Potem przeszło.
Ogólnie to zmieniałam 3 razy tabletki, bo organizm się przyzwyczaił.

Ostatnio też okres mi się przesuwał mimo brania tabletek, dlatego dzidzia swoją drogą, ale gdyby nie to, i tak musiałabym pewnie przerwę zrobic.

 Podpis ,,Każdy ma swojego anioła.''
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro 07-05-2014, 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

dzidzia napisała:
Jak dla mnie krążki to najlepszy sposób antykoncepcji.


Jak ja usłyszałam o krążku jako alternatywie to miałam taką minę, że gin musiała to zapamiętać, bo teraz od razu szukała tabletek z jak najmniejsza ilością hormonów. Śmiejąca się

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Lena87
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 07 Paź 2014
Posty: 416

PostWysłany: Sob 21-03-2015, 10:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Może troche temat odświeżę Puszcza oko Ja łykam Vixpo, u mnie chodziło przede wszystkim o to że miałam PMS i strasznie bolesne miesiączki. A jak działają Wasze tabletki ? Jesteście zadowolone?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Balowiczka
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Rak
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 08 Lip 2015
Ostrzeżeń: 1
Posty: 25

PostWysłany: Czw 09-07-2015, 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

U mnie też vixpo zadziałało na PMS.Uśmiechnięta Kiedyś faktycznie czasami ból był uciążliwy, ale dobrze dobrane tabletki i pomogło.Uśmiechnięta
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Lena87
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 07 Paź 2014
Posty: 416

PostWysłany: Wto 14-07-2015, 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Balowiczka napisała:
U mnie też vixpo zadziałało na PMS.Uśmiechnięta Kiedyś faktycznie czasami ból był uciążliwy, ale dobrze dobrane tabletki i pomogło.Uśmiechnięta

Długo łykasz?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Mariolkasss
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 27 Lip 2015
Użytkownik zbanowany
Zakaz pisania
Posty: 13

PostWysłany: Pon 27-07-2015, 13:58    Temat postu: Anty Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

monika2222 napisała:
Maleństwo na początku krwawienia mogą się pojawiać, więc nie ma strachu. Powinny przejść w ciągu góra trzech miesięcy. jeśli nie przejdą czas na zmianę tabsów.

a co jeśli krwawienia właśnie się zaczynają po paru miesiącach? Ja już drugi raz mam taką sytuację i nie chcę po raz kolejny zmieniać... miał ktoś podobny problem?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
lativa
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Koza
Dołączyła: 11 Wrz 2014
Posty: 38
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 04-08-2015, 11:38    Temat postu: Re Anty Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Mariolkasss napisała:
a co jeśli krwawienia właśnie się zaczynają po paru miesiącach? Ja już drugi raz mam taką sytuację i nie chcę po raz kolejny zmieniać... miał ktoś podobny problem?


Chyba jednak powinnaś udać się do ginekologa, w pierwszych trzech miesiącach takie plamienia to normalne, ale później to już chyba raczej nie. Ogólnie też plamienia mogą występować bez związku z pigułkami, a alarmować o czymś innym co by się w organizmie działo.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Natala
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 21 Mar 2014
Posty: 112

PostWysłany: Czw 10-09-2015, 4:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

A ja po przerwie wróciłam do vibinu i bardzo sobie ten powrót chwalę. Czuję się znacznie lepiej odkąd je znowu biorę. Uśmiechnięta
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Balowiczka
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Rak
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 08 Lip 2015
Ostrzeżeń: 1
Posty: 25

PostWysłany: Nie 27-09-2015, 13:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Lena87 napisała:
Długo łykasz?


już ponad rok. wcześniej brałam inne ale dopiero te dobrze wpłynęły na PMS.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
Strona 22 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB modified for kobiet.pl v1.91.00
RSS10 RSS20