Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tabletki antykoncepcyjne Yaz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zuzka
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta
Zodiak: Rak
Zodiak chiński: Wąż
Dołączyła: 22 Maj 2006
Pochwał: 4
Posty: 6061
Skąd: Ramstein

PostWysłany: Sro 24-02-2010, 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Nie wiem czy to normalnie, ale powszechne. Puszcza oko
Tabletki zatrzymuja wode w organizmie i stad dodatkowe kilogramy.

Jak cos sie bedzie dzialo, zle samopoczucie, plamienia idz do lekarza.
A nim przepisal Ci tabletki mialas robione jakies badania?
Cytologia? Proba watrobowa?

 Podpis I wouldn't be such a smart ass if you wouldn't give me so much to work with.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Aikaterina
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta
Zodiak: Lew
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 04 Sty 2010
Pochwał: 1
Posty: 1892

PostWysłany: Sro 24-02-2010, 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Raczej juz nie. Uśmiechnięta Kiedys byly tabletki z wieksza dawka hormonow, teraz to jest wszystko inaczej skonstruowane. Jesli dostaniesz nowoczesne tabletki to raczej przytyc nie powinnas, co nie zmienia faktu, ze nalezy uwazac. Zwroc tez uwage czy nie masz humorow, nie jestes nieszczesliwa, apatyczna, nic Ci sie nie chce itp.

 Podpis Serduszko "And I thank you for bringing me here, for showing me home..." Serduszko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
nikn7
 
 





Dołączyła: 29 Lis 2009
Posty: 21

PostWysłany: Sro 24-02-2010, 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Cytologia i krew
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
NIKITA
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Baran
Zodiak chiński: Smok
Dołączyła: 20 Lip 2009
Posty: 402
Skąd: ROMANTYCZKA - Z OKOLIC gór ;)

PostWysłany: Pią 26-02-2010, 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Po nie kotorych sie tyje ale to zalezy do osoby i od tego jak jej zostaly tabletki dobrane.

 Podpis Zawsze trzeba podejmować ryzyko.
Tylko wtedy uda nam się pojąć,jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki jakie niesie nam los...
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
lucynkap
 
 





Dołączyła: 26 Lut 2010
Posty: 10

PostWysłany: Wto 02-03-2010, 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Kochana Yaz to Yasminelle i kupisz je w każdej aptece - no prawie każdej. Ja je kupuje w aptece /.../ za 35 zł. I tak na marginesie to jedne z lepszych antykonceptów - wiadać to chociażby po cenie:-).
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
NIKITA
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Baran
Zodiak chiński: Smok
Dołączyła: 20 Lip 2009
Posty: 402
Skąd: ROMANTYCZKA - Z OKOLIC gór ;)

PostWysłany: Czw 04-03-2010, 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja zamawiam i kupuje w dobrych aptekach po cenie hurtowej Puszcza oko)

 Podpis Zawsze trzeba podejmować ryzyko.
Tylko wtedy uda nam się pojąć,jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki jakie niesie nam los...
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
nikn7
 
 





Dołączyła: 29 Lis 2009
Posty: 21

PostWysłany: Nie 07-03-2010, 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Po jakim czasie od 1 tabletki wystąpiły u was (ewentualne) skutki uboczne?

Dołączone po 3 godzinach 11 minutach 37 sekundach:

Mam jeszcze jedno pytanie...bo biorę te tabletki od 2 dni...jednak boli mnie brzuch tak jak zawsze przy 1 dniu okresu...czy to normalne, że skutki uboczne (jeśli to jest w ogóle skutek) wystąpiły tak wcześnie?
Kiedy u was wystąpiły?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika2222
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 30 Cze 2007
Pochwał: 5
Posty: 8566
Skąd: stąd co zwykle ;)

PostWysłany: Pon 08-03-2010, 15:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Tabletki bierzesz od 2 dni czyli okres masz od 2 dni- dobrze rozumiem???

 Podpis Gdyby Ciebie nie było wymyśliłabym Cię... Zakochany
06.08.2011
07.01.2013
04.05.2016
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
nikn7
 
 





Dołączyła: 29 Lis 2009
Posty: 21

PostWysłany: Pon 08-03-2010, 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dokładnie tak
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika2222
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 30 Cze 2007
Pochwał: 5
Posty: 8566
Skąd: stąd co zwykle ;)

PostWysłany: Pon 08-03-2010, 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

To moim zdaniem brzuch Cię boli z powodu okresu. Albo troszkę stresika masz jak to będzie i dlatego brzuch boli Uśmiechnięta. Ja nie miałam żadnych skutków ubocznych.
Choć co prawda jednym ze skutków ubocznych mogą być skurcze w jamie brzusznej (stąd ból). I może tak być, że tak szybko wystąpiły skutki uboczne.

Na razie nie martw się tym- zobacz jak będziesz reagować dalej i się zobaczy Uśmiechnięta.

 Podpis Gdyby Ciebie nie było wymyśliłabym Cię... Zakochany
06.08.2011
07.01.2013
04.05.2016
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
nikn7
 
 





Dołączyła: 29 Lis 2009
Posty: 21

PostWysłany: Wto 09-03-2010, 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dzięki;)

I oczywiście mogę go stosować z lekami na przeziebienie? Typu Coldrex itd?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika2222
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Szczur
Dołączyła: 30 Cze 2007
Pochwał: 5
Posty: 8566
Skąd: stąd co zwykle ;)

PostWysłany: Wto 09-03-2010, 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Tak. Jeśli chodzi o leki bez recepty to ja się spotkałam jedynie z tym, że na etopirynie było napisane, żeby przed jej wzięciem skonsultować się z lekarzem przy braniu tabsów Puszcza oko.

 Podpis Gdyby Ciebie nie było wymyśliłabym Cię... Zakochany
06.08.2011
07.01.2013
04.05.2016
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
nikn7
 
 





Dołączyła: 29 Lis 2009
Posty: 21

PostWysłany: Czw 11-03-2010, 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ech..niestety mam jeszcze jeden problem...
rozchorowałam się...lekarka zapisała mi antybiotyk (mówiąc tylko, że on zmniejszy działanie tabletek) czy po zaprzestaniu brania antybiotyku ochrona tabsów wzrośnie? Czy Muszę odczekać jakiś okres czasu, by 'dać im szansę' ? Puszcza oko

Dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Gizmowa
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 15 Lut 2010
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 2891

PostWysłany: Czw 11-03-2010, 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dokładnie tydzień musisz się dodatkowo zabezpieczać Puszcza oko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
zmitruk
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 16 Kwi 2010
Posty: 3

PostWysłany: Pią 16-04-2010, 8:10    Temat postu: YAZ Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Cześć dziewczyny!
Szukałam informacji na temat tabletek Yaz i trafiłam na to forum. Mam 32 lata i od roku biorę tabletki Yaz. Od roku, bo zdecydowałam sie na nie po urodzeniu drugiego dziecka. Bardzo uśmiechnięta A wcześniej brałam inne. Powiem Wam, że z działania Yaz byłam bardzo zadowolona. Miesiączka trwała u mnie jedynie 2-3 dni i była ledwo zauważalna. Poza tym nie miałam żadnych bólów brzucha itp. objawów związanych z miesiączką. Wreszcie mogłam normalnie funkcjonować przez cały miesiąc, a nie jak wcześniej 5 dni w miesiącu przechodziłam katusze.
Lecz niestety musiałam przestać łykać tabletki. Powodem były potworne, wręcz niemozliwe do wytrzymania bóle głowy. Po roku męczarni i szukania przyczyn bólów odstawiłam tabletki i bóle głowy ustapiły. Po 3 miesiącach przerwy spróbowałam jeszcze raz, ale już 3-go dnia bóle wróciły i musiałam od razu odstawić tabletki.
Nie twierdzę, że działają one tak na każdą kobietę, ale musicie zwracać uwagę na skutki uboczne, bo nie ma sensu sie męczyć - jest na rynku przecież tyle innych tabletek. Ja muszę poszukać innych. Bardzo smutna
Jakbyście miały jakieś pytania, to chętnie odpowiem.
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB modified for kobiet.pl v1.91.00
RSS10 RSS20