Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
biżuteria srebrna sklep

Tabletki antykoncepcyjne Yaz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Margoth
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Byk
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 16 Lut 2010
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 875
Skąd: Z magicznego miejsca

PostWysłany: Pią 16-04-2010, 8:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja biorę Novynette od prawie 6 lat i to były pierwsze jakie zaczęłam brac, i trafne, nie mam żadnych skutków ubocznych, żadnego bólu głowy (wykluczając te na zmianę pogody), przytyłam 1,5 kg, ale to na + bo i tak nadal mam niedowagę i piersi są takie ładne, jędrne Bardzo szczęśliwa

Co do Yaz , to moja koleżanka miała to samo straszne bóle głowy wręcz doprowadzające do wymiotów, normalnie masakra

 Podpis " Znalazła pewna Pani aparat do bani......"
Żoneczka tygryska od 21.08.2010
01.06.2013 - 9 lat razem.
A w tym roku dostałam piękny prezent od Mikołaja!
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
zmitruk
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 16 Kwi 2010
Posty: 3

PostWysłany: Pią 16-04-2010, 8:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dzieki za info. Ostatni rok mam wycięty z życiorysu przez te masakryczne bóle głowy. Nie mówiąc o pobycie w szpitalu i badaniach które miały znaleźć przyczyne bólu (m.in. rezonans), no i o lekach mających uśmierzyc ból. Przez ostatni rok miałam (według lekarzy neurologów) migrene, depresje, bóle ciśnieniowe, itp. A to tylko tabletki YAZ. Bardzo smutna Tylko żaden z nich sie tego nie domyślił. Bardzo smutna

Mam nadzieję, że po innych bedę normalnie funkcjonować. Uśmiechnięta
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
nikn7
 
 





Dołączyła: 29 Lis 2009
Posty: 21

PostWysłany: Pią 16-04-2010, 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Hej!
Wiem, że może to głupie pytanie, ale wolę się upewnić.
Ostatnio zauważyłam, że strasznie brakuje mi witamin...więc kupiłam Multiwitaminium.
I pytanie moje takie:
Czy to zmniejsza ochronę?

Skład:

(nie wliczając masy witamin)
hydrochinon, laktoza, kollidon 25, talk, stearynian magnezu i tam jeszcze jakieś składniki otoczki.

Co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
zmitruk
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 16 Kwi 2010
Posty: 3

PostWysłany: Pią 16-04-2010, 9:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Spokojnie możesz jeść witaminy. Nie maja wpływu.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
nikn7
 
 





Dołączyła: 29 Lis 2009
Posty: 21

PostWysłany: Pią 16-04-2010, 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dzięki za odp Puszcza oko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
miska203
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Koza
Dołączyła: 23 Cze 2010
Posty: 59

PostWysłany: Pon 05-07-2010, 8:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Hej dziewczyny! zaczęłam w czwartek brać piąte opakowanie YAZ.. od jakiegoś miesiąca mam wahania nastrojów, moje humory są po prostu nie do zniesienia, sama nie wiem o co mi chodzi, raz jestem szczęśliwa i wesoła a sekundę później płakać mi się chce i najchętniej zamknęłabym się w domu przed wszystkimi..Nie wiem czy to przez tabletki, jak myślicie? Miała może któraś z Was coś takiego?

 Podpis Prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie niczego już w zamian nie oczekuje - Antoine de Saint-Exupéry.


26.12.2009 r. <3 :*
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 05-07-2010, 10:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Miśka według mnie to tabletki. Ja miałam takie huśtawki, ale na pierwszym opakowaniu i tabletek i plastrów. Potem się uspokajało, na szczęście. Jak Ci to przeszkadza to idź do gina i powiedz o problemie. Być może zmieni Ci tabletki, a być może każe poczekać do końca opakowania i obserwować siebie, czy te nastroje miną czy nie. Uśmiechnięta

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
miska203
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Koza
Dołączyła: 23 Cze 2010
Posty: 59

PostWysłany: Pon 05-07-2010, 10:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Pójdę, bo naprawdę nie idziee ze mną wytrzymaćNiezdecydowana gieniusia sama wiesz jak to jest Uśmiechnięta

 Podpis Prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie niczego już w zamian nie oczekuje - Antoine de Saint-Exupéry.


26.12.2009 r. <3 :*
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 05-07-2010, 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Niestety wiem. Sama ze sobą też nie mogłam wytrzymać momentami. Puszcza oko

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
miska203
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Koza
Dołączyła: 23 Cze 2010
Posty: 59

PostWysłany: Pon 05-07-2010, 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Dobrze, że chociaż ktoś to rozumie:D

 Podpis Prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie niczego już w zamian nie oczekuje - Antoine de Saint-Exupéry.


26.12.2009 r. <3 :*
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
AG
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 10 Sie 2010
Użytkownik zbanowany
Posty: 2

PostWysłany: Pią 13-08-2010, 12:36    Temat postu: Yaz jest OK. Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Biorę ten środek od kilku miesięcy - żadnych skutków ubocznych.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Aagnes
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Byk
Zodiak chiński: Byk
Dołączyła: 19 Kwi 2010
Posty: 27
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 23-08-2010, 12:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Witam
Ja biore YAZ. Zaczełam juz trzecie opakowanie i jak narazie nie mam żadnych skutków ubocznych. Ale dobrze wiedziec i napewno z wrócę na to uwage. Nawet nie przytyłam:)
Powiem tez ze teraz to jest komfort w stosunku:) Bardzo uśmiechnięta

 Podpis Życie pisze różne scenariusze
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Namiastka
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Byk
Zodiak chiński: Kot
Dołączyła: 18 Lip 2010
Posty: 591

PostWysłany: Pon 23-08-2010, 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Miska203 --> Ja mialam tak samo po Yasminelle, wiec Cie rozumiem, idz jak najszybciej do gina i zmien te tabeltki, szkoda dni na takie nastroje, a na pewno inne przypadna Ci do gustu Uśmiechnięta wiem co mowie Puszcza oko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
   
BambinO
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Koń
Dołączyła: 23 Sie 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 22
Skąd: z DELL'a ;)

PostWysłany: Wto 24-08-2010, 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja właśnie kończę 3 opakowanie Yaz i jestem bardzo zadowolona. Humorki są-fakt, ale nie bywają jakoś specjalnie uciążliwe, okres trwa góra 3 dni i praktycznie żadnych męczarni z nim związanych, raczej nie zauważyłam przybytku wagi. Są to moje pierwsze tabletki i gdyby nie cena to byłyby idealne Puszcza oko
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
miedsiestra
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Pies
Dołączyła: 04 Lip 2010
Posty: 62
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Wto 24-08-2010, 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ja niesłyszałam o takich......odkąd sięgam pamięcią biorę Microgynon Uśmiechnięta

 Podpis Wolę najgorszą prawdę niż piękne kłamstwo....
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB modified for kobiet.pl v1.91.00
RSS10 RSS20