Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tabletki MICROGYNON 30 ED
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolinaa
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Byk
Zodiak chiński: Małpa
Dołączyła: 07 Sty 2011
Posty: 9

PostWysłany: Wto 11-01-2011, 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Aha ehh ale cały czas mam w głowie ten strach ze bardzo przytyje po nich i boje się je brać ehhh
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11-01-2011, 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz, proste. Nikt Ci nie powie czy przytyjesz czy nie, czy zwiększy się libido czy zmniejszy, czy urosną ci piersi czy nie. Tabletki są dobierane metodą prób i błędów i musisz mieć tego świadomość.
Jeśli nie chcesz brać to nie bierz, w końcu nic na siłę. To Ty masz się czuć komfortowo przede wszystkim! A jeśli tak bardzo boisz się utycia to proponuję spróbować plastry, po nich się na pewno nie tyje.

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
karolinaa
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Byk
Zodiak chiński: Małpa
Dołączyła: 07 Sty 2011
Posty: 9

PostWysłany: Wto 18-01-2011, 18:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Biorę te tabletki jak na razie jest dobrze zobaczymy co będzie potem hehehe. Uśmiechnięta
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
lieverd
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 27 Sty 2011
Posty: 1

PostWysłany: Czw 27-01-2011, 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

cześć dziewczyny

Wczoraj rano zaczęłam swoje pierwsze opakowanie MICROGYNON 30 i w związku z tym mam do Was pytanie.
Czy możliwe, żeby tabletki te wywołały u mnie biegunkę?? Wczoraj ok 2 godz. po zażyciu 1 tabletki pojawiła się biegunka i mam ją w dalszym ciągu.
Nie jadłam nic dziwnego bądź innego niż zawsze, i dlatego zastanawiam się skąd się wzięła.

Wcześniej brałam Cerazette (bo karmiłam piersią) i nie miałam żadnych skutków ubocznych. Półtorej roku nie brałam nic i wczoraj znowu zaczęłam.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika25
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Byk
Dołączyła: 12 Sty 2011
Posty: 19

PostWysłany: Czw 03-02-2011, 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Witam.
Chciałam się poradzić bo kilka dni dowiedziałam się że moja ciotka jest w ciąży no nie było by w tym nic dziwnego żeby nie to że od 10 lat bierze tabletki anty no a dziś była u lekarza i powiedział że jest 6 tygodni w ciąży!!!!Szok totalny dla niej i całej rodziny.
Ale chodzi mi o to że jak to możliwe że ona zaszła w ciąże skoro brała tabletki tyle lat a ja je biorę od grudnia i aż się boję pomyśleć co ja bym zrobiła???
No i tak może ktoś z Was może powiedzieć czy to dziecko nie będzie jakieś chore skoro Ona jest 6 tygodni w ciąży a tabletki odstawiła kilka dni temu.
Bo w sumie to lekarz za dużo jej nie powiedział a ciotka ma 37 lat i ma jakieś mięśniaki na macicy tak bym chciała żeby było wszystko ok bo ma 2 córki a jej facet jest taki fajny ojciec który bardzo bardzo pragnie syna!!!!
Jeśli możecie to piszcie co wiecie,Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
gieniusia
Moderatorka
Moderatorka


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 26 Wrz 2007
Pochwał: 1
Posty: 5899
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 03-02-2011, 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Działanie tabletek osłabiają antybiotyki, biegunka i wymioty. Wystarczy, że wystąpił, któryś z tych czynników u Twojej cioci, a ona nie dopilnowała i nie zastosowała dodatkowego zabezpieczenia. Czy branie tabletek podczas wczesnej ciąży może zaszkodzić nie wiem, więc na ten temat się nie wypowiem. Ja na jej miejscu bym zmieniła lekarza, skoro ten nie powiedział nic na ten temat.

A Tobie radzę pamiętać, że jak stosujesz antybiotyk lub masz wymioty/biegunkę to musisz stosować dodatkowe zabezpieczenie-wtedy na pewno nie zajdziesz w ciąże. Uśmiechnięta

 Podpis Niezwykłe można spotkać na ścieżkach zwykłych ludzi...

Zakochany 6.10.2006 Zakochany
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
narkeli
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 27 Maj 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 34
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 03-02-2011, 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

W ulotce jest napisane, że w przypadku podejrzenia ciąży trzeba natychmiast przestać brać pigułki i skontaktować się lekarzem, więc pewnie mogą zaszkodzić.

A co do skuteczności to tak jak geniusia napisała. No i należy pamiętać, że 100% metoda antykoncepcji to jedynie szklanka zimnej wody. Jeśli prawdopodobieństwo wynosi 98 czy 99% to ktoś musi wyrabiać ten pozostały procent. Puszcza oko

 Podpis bycie lwem to nie jest kwestia grzywy
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Edzia
Przyjaciółka Forum
Przyjaciółka Forum


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 16 Mar 2006
Pochwał: 4
Posty: 4315
Skąd: Z drugiego piętra

PostWysłany: Czw 03-02-2011, 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

monika25 napisała:
Ale chodzi mi o to że jak to możliwe że ona zaszła w ciąże skoro brała tabletki tyle lat a ja je biorę od grudnia i aż się boję pomyśleć co ja bym zrobiła???


Mam znajomą, która w dwie nieplanowane ciąże zaszła biorąc tabletki. Cool

 Podpis Złośliwa
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
monika25
 
 


Płeć: Kobieta
Zodiak: Skorpion
Zodiak chiński: Byk
Dołączyła: 12 Sty 2011
Posty: 19

PostWysłany: Pią 04-02-2011, 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

No tak to jasne że biorąc tabletki jest jakieś tam ryzyko zajścia w ciąże ale z tego co wiem to Ona brała tyle czasu i jakoś nie stosowali dodatkowego zabezpieczenia!!!!
A wczoraj okazało się że jest w ciąży 6 tygodni a do tego lekarz Ją pocieszył że ma mięśniaki i powinna już dawno mieć usuniętą macice a kiedy pytała lekarza co z dzieckiem czy będzie wszystko dobrze to nic Jej nie powiedział.
A mi właśnie zależy na tym czy to dziecko urodzi się zdrowe bo tu któraś z was pisała że koleżanka biorąc tabletki zaszła 2 razy w ciąże i co te dzieci są zdrowe????
Szczerze to ja od dziś będę stosować dodatkowe zabezpieczenia bo nie chcę wpadki mam syna i na razie chcę żeby tak zostało po prostu boję się porodu i szpitala bardzo żle wspominam poród i pobyt w szpitalu!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
narkeli
 
 


Płeć: Kobieta


Dołączyła: 27 Maj 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 34
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 05-02-2011, 12:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Ale co to ma do rzeczy, że brała tabletki tyle czasu? U kobiety, która bierze tabletki od roku antykoncepcja nie działa mniej skutecznie niż u tej, która bierze je od 5 lat. Ten lekarz jest jakiś dziwny - dopiero teraz zauważył, że ciotka ma mięśniaki? To wcześniej jej nie badał tylko przepisywał receptę i już? Zszokowana Nie trzeba od razu panikować, że tabletki są nieskuteczne. Przy przestrzeganiu kilku prostych zasad prawdopodobieństwo zajścia w ciąże jest baaardzo niskie. A dwukrotne zajście w ciąże przy braniu tabletek wydaje mi się tak mało prawdopodobne, że kobieta musiała mieć w tym swym udział.

 Podpis bycie lwem to nie jest kwestia grzywy
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Antykoncepcja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB modified for kobiet.pl v1.91.00
RSS10 RSS20