Forum Kobiet Kobieca Strona Życia
 PomocPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RegulaminRegulamin   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil
   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Torbiel na jajniku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kobiet :: Strona Główna -> Sprawy kobiece i intymność
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żmijka

Zodiak: Bliźnięta
Zodiak chiński: Wąż

PostWysłany: Sob 16-01-2010, 23:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Edzia
Oczywiście co dwa miesiące miało być. (Heh, myślę co innego, piszę co innego. To chyba efekt dzisiejszego bardzo wyczerpującego dnia) Chociaż nie wiem, nie znam się na tym tak dobrze, ale wydaje mi się, że jeśli się nie ma jajnika to tak powinno być. Ale oczywiście mogę się mylić

Podpis ... już teraz wiem, szczęście chowa się wśród zwykłych dni...
Powrót do góry
Zobacz profil foremki Wyślij prywatną wiadomość  

Zuzka
Moderatorka
Moderatorka

Zodiak: Rak
Pochwał: 4

PostWysłany: Sob 16-01-2010, 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

Zmijka co 2 miesiace? Piersze slysze. Podejrzliwa

Podpis I wouldn't be such a smart ass if you wouldn't give me so much to work with.
Powrót do góry

zaneta1

Zodiak: Wodnik
Zodiak chiński: Byk

PostWysłany: Sob 16-01-2010, 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Raportuj ten post do moderatorki lub admina

żmijka napisała:
Żaneta
Oby przez te dwa tygodnie torbiel wchłonął się sam. Mam nadzieje i trzymam kciuki aby tak się stało.
Moja mama miała laparoskopem wycinane kamienie na woreczku żółciowym, ale żeby torbiel? Pierwsze też słyszę, ale być może. Oby wszystko dobrze się skończyło!